- Sklep internetowy PolarSky.pl oferuje swoim klientom kilka opcji dostawy zamówionych towarów:
*DARMOWA DOSTAWA za pośrednictwem usługi "Poczta Polska" i "DHL" dla zamówień powyżej 79 zł
Forma wysyłki | Firma doręczająca | Koszt dostawy | Za pobraniem |
Przewidywany czas dostawy |
*Poczta Polska (priorytet) |
8,99 zł | ---- |
1-4 dni robocze |
|
*DHL (BOX / POP) | 8,99 zł | ---- | 1-2 dni robocze | |
InPost Paczkomaty 24/7 | 10,99 zł | 18,99 zł |
1-2 dni robocze |
|
InPost Kurier | 14,99 zł | 19,99 zł | 1-2 dni robocze |
Kurier EUROPA (dla zamówień dostarczanych na terenie Unii Europejskiej) |
45 zł | ---- | 3-6 dni robocze |
-
Większość zamówień złożonych do godziny 14:00 realizujemy tego samego dnia, maksymalnie następnego dnia roboczego. Czas dostawy na terenie Polski wynosi zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych, a w przypadku dostawy do innych krajów europejskich od 3 do 6 dni roboczych.
-
W przypadku wyboru opcji dostawy za pośrednictwem usługi "DHL" , "ORLEN Paczka" lub "Paczkomat InPost", klient otrzymuje informację o numerze przesyłki oraz kodzie do Punktu odbioru lub paczkomatu na podany adres e-mail bądź numer telefonu.
-
W przypadku wyboru opcji dostawy za pośrednictwem "Kuriera InPost", "Poczta Polska" lub "KURIER Europa", kurier dostarczy przesyłkę pod wskazany adres. Klient otrzymuje informację o numerze przesyłki który może śledzić na stronie danego przewoźnika.
-
W przypadku wyboru opcji dostawy za pobraniem, płatność za zamówione towary oraz koszt dostawy jest pobierany przez kuriera podczas dostarczania przesyłki.
-
Sklep internetowy PolarSky.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane siłą wyższą lub z winy przewoźnika.
-
W przypadku braku możliwości dostarczenia przesyłki, kurier pozostawia awizo z informacją o miejscu odbioru przesyłki.
-
W przypadku reklamacji związanej z dostawą towaru, prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego PolarSky.pl drogą mailową na adres bok@polarsky.pl lub telefonicznie pod numerem 600 640 699.