Reklamacje

Regulamin reklamacji w sklepie PolarSky.pl:

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym PolarSky.pl objęte są gwarancją producenta.
  2. W przypadku stwierdzenia wady, należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem PolarSky.pl, w celu ustalenia dalszych kroków postępowania.
  3. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres sklepu PolarSky.pl: 41-922 Radzionków, Średnia 64 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: bok@polarsky.pl.
  4. W przypadku reklamacji konieczne jest dołączenie do przesyłki kopii dowodu zakupu oraz formularzu reklamacji który można pobrać tutaj
  5. W przypadku reklamacji z winy producenta, sklep PolarSky.pl podejmie kroki niezbędne do naprawy lub wymiany wadliwego produktu.
  6. Reklamacje z powodu uszkodzenia mechanicznego lub nieprawidłowego użytkowania nie będą uwzględniane.
  7. Zarysowania i przetarcia warstw lustrzanych lub ochronnych okularów nie są objęte gwarancją.
  8. Okulary z wadami fabrycznymi wymienione zostaną na nowe lub naprawione w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacyjnej.
  9. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany, sklep PolarSky.pl zwróci koszt zakupu w ciągu 3 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
  10. Sklep PolarSky.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem

 

Uwaga: okulary należy zwrócić w stanie czystym, zgodnym z oryginalnym stanem sprzed sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl